Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1000] >1002< [1004] ... [1370]

#3774 Speed

Start: feb. 02,2014 11:31
Sfârşit: feb. 02,2014 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita farmare - 4.000.000
* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus nu cresc - no noble.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3773 Speed

Start: feb. 02,2014 04:31
Sfârşit: feb. 02,2014 11:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p.
* Gap comenzi - 150ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3772 Speed Battle

Start: feb. 02,2014 00:01
Sfârşit: feb. 02,2014 04:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3771 Player ChampionShip - runda 6

Start: feb. 01,2014 20:15
Sfârşit: feb. 01,2014 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simopla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 70%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 700p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3770 BASH Maxim no deff

Start: feb. 01,2014 17:01
Sfârşit: feb. 01,2014 19:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 80%.
* Gap comenzi - 100ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3769 Player Championship - Runda 5

Start: feb. 01,2014 13:31
Sfârşit: feb. 01,2014 16:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 2
* Restart dezactivat
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start mare ( ~9.000p )
* Cercetare simopla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 20%
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,4.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3768 Speed

Start: feb. 01,2014 07:01
Sfârşit: feb. 01,2014 13:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3767 Speed

Start: ian. 31,2014 23:31
Sfârşit: feb. 01,2014 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p ( no noble ).
* Gap comenzi - 50ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,6 ).
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3766 Speed

Start: ian. 31,2014 19:01
Sfârşit: ian. 31,2014 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3765 48H Rush

Start: ian. 29,2014 18:31
Sfârşit: ian. 31,2014 18:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70 / jucator
* Satele de barb/bonus cresc pana la 9.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Modificare adeziune - 25-50
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi