Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1027] >1029< [1031] ... [1363]

#3426 Cat Vs Bash

Start: sept. 20,2013 21:30
Sfârşit: sept. 21,2013 00:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 75%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3425 Speed

Start: sept. 20,2013 15:00
Sfârşit: sept. 20,2013 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu Paladin fara arme .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3424 Speed

Start: sept. 20,2013 11:00
Sfârşit: sept. 20,2013 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara Paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0.7 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3423 Speed

Start: sept. 18,2013 00:00
Sfârşit: sept. 20,2013 03:24
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.

* Dupa 48 de ore de la inceperea rundei vor fi modificari :

- Moralul va fi scos
- Triburile vor fi blocate
- Vor fi introduse 2 sate superdezvoltate**

* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine 5 ).
* Cercetare clasica.
* Spionaj clasic.
* Cu Paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 60 min.

** Jucatorul care va cuceri si tine satele cel putin 2 ore, inchide runda si va primi 100pp
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit:
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3422 Speed

Start: sept. 17,2013 18:00
Sfârşit: sept. 17,2013 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 26p ).
* Cercetare pe simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu Paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.200p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. || Fiecare membru al tribului castigator va primi 60pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3421 Cat Team

Start: sept. 17,2013 14:30
Sfârşit: sept. 17,2013 17:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( mine 20 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p.
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3420 Speed

Start: sept. 17,2013 11:00
Sfârşit: sept. 17,2013 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* * Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu Paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3419 Speed

Start: sept. 16,2013 22:45
Sfârşit: sept. 17,2013 03:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* * Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Fara Paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,6 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3418 2H Rush

Start: sept. 16,2013 20:15
Sfârşit: sept. 16,2013 22:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* * Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu Paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 50
* Cost taleri redus ( factor 0,3 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3417 Speed

Start: sept. 16,2013 07:00
Sfârşit: sept. 16,2013 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionaj normal.
* Fara Paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 110%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi