Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1044] >1046< [1048] ... [1363]

#3254 3 triburi BASH

Start: iul. 15,2013 19:00
Sfârşit: iul. 15,2013 22:10
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 19:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 150 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare la inamici invisi ca agresor ( ODA )castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3253 Speed

Start: iul. 15,2013 12:30
Sfârşit: iul. 15,2013 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare (~5.000p)
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000p
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3252 Speed

Start: iul. 14,2013 21:00
Sfârşit: iul. 15,2013 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut(207p)
* Cercetare pe 3 nivele
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.800p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, pret GN constant
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3251 4 triburi start mediu.

Start: iul. 14,2013 16:00
Sfârşit: iul. 14,2013 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 16:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( ~500p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,4 )
* Nobilii pot calatori maxim 20 campuri
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3250 Speed

Start: iul. 14,2013 12:30
Sfârşit: iul. 14,2013 15:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat(2138p)
* Cercetare simpla
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 75%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3249 Speed

Start: iul. 11,2013 00:00
Sfârşit: iul. 14,2013 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit ( pana in 13-07 ora 22:00 ).
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p)
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Bonus de noapte ( orele 1-6 )
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 2 ore.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3248 Speed

Start: iul. 10,2013 18:30
Sfârşit: iul. 10,2013 23:30
Descriere: .
Atentie !
Limita prada : maxim 3.000.000 : explicatii


*SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu (~500p)
* Cercetare simpla
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,7 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3247 Speed

Start: iul. 10,2013 14:30
Sfârşit: iul. 10,2013 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p)
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3246 Speed

Start: iul. 10,2013 01:15
Sfârşit: iul. 10,2013 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 15 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 50
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3245 Speed

Start: iul. 09,2013 21:30
Sfârşit: iul. 10,2013 00:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p)
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi