Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1047] >1049< [1051] ... [1364]

#3238 Speed

Start: iul. 07,2013 20:30
Sfârşit: iul. 08,2013 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p)
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Fara paladin .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3237 Speed

Start: iul. 07,2013 15:00
Sfârşit: iul. 07,2013 19:00
Descriere: .
Atentie !
Limita prada : maxim 3.000.000 : explicatii


*SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic (26p)
* Productie marita cu 20%
* Cercetare simpla
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p ( nu pot fi cucerite )
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,7 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3236 Rush 12H

Start: iul. 07,2013 02:30
Sfârşit: iul. 07,2013 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5000p ).
* Sate de barbari/bonus - 15/jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 11.000p
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 50
* Cost taleri redus, factor 0.4
* GN poate calatori maxim 15 campuri.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3235 Speed

Start: iul. 06,2013 20:00
Sfârşit: iul. 07,2013 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( mine 15 ).
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Cercetare pe 3 nivele
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3234 Speed

Start: iul. 06,2013 16:30
Sfârşit: iul. 06,2013 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Sate de barbari/bonus - 30%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus, factor 0.5
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3233 Speed

Start: iul. 06,2013 10:00
Sfârşit: iul. 06,2013 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 207p ).
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p
* Cercetare simpla
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus, factor 0.5
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3232 Speed

Start: iul. 03,2013 21:00
Sfârşit: iul. 06,2013 09:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit ( in primele 24 de ore ).
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 60 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3231 3 triburi BASH

Start: iul. 03,2013 17:30
Sfârşit: iul. 03,2013 20:40
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 17:45 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare rificat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 200 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare la inamici invisi ca agresor ( ODA )castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3230 Speed

Start: iul. 03,2013 10:00
Sfârşit: iul. 03,2013 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Sate de barbari/bonus - 120%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p
* Cercetare clasica ( 10 nivele )
* Spionaj clasic ( doar trupele din sat ).
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, doar 3 nobili pe sat
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3229 Speed

Start: iul. 02,2013 20:30
Sfârşit: iul. 03,2013 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( ~ 500p ).
* Sate de barbari/bonus - 160%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Cercetare simpla
* Spionaj clasic ( doar trupele din sat ).
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi