Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1077] >1079< [1081] ... [1370]

#2998 Speed

Start: apr. 06,2013 20:00
Sfârşit: apr. 06,2013 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 ).
* Productie dubla.
* Cercetare simpla .
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2997 Speed

Start: apr. 06,2013 14:30
Sfârşit: apr. 06,2013 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2996 Speed

Start: apr. 04,2013 01:15
Sfârşit: apr. 06,2013 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6
* Se poate alege directia de start.
* Bonus noapte activ ( orele 2 - 6 )
* Tribul poate fi parasit ( doar in primele 24 de ore ).
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 60 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2995 4 triburi start mediu

Start: apr. 03,2013 20:00
Sfârşit: apr. 04,2013 00:50
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 20:20 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( CP, ferma, magazie, mine - 15 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 130%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Nobilii pot calatori maxim 30 campuri
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2994 Speed

Start: apr. 03,2013 07:30
Sfârşit: apr. 03,2013 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 36p ).
* Biserica
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 160%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,8 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 45 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2993 Speed

Start: apr. 02,2013 22:30
Sfârşit: apr. 03,2013 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p, nu pot fi cucerite.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,7 ).
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2992 Speed

Start: apr. 02,2013 16:30
Sfârşit: apr. 02,2013 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( mine, CP, magazie, ferma - 10 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 450 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2991 Speed

Start: apr. 02,2013 00:15
Sfârşit: apr. 02,2013 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p).
* Cercetare pe 3 nivele .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 600%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 50
* Curte pe pachete, pret GN crescator.
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2990 Bash

Start: apr. 01,2013 21:00
Sfârşit: apr. 01,2013 23:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin .
* Arcasi dezactivati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4. 000 p.
* Atac gap - 100
* Suport gap - 100
* Limita ferma - 80 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2989 Speed

Start: apr. 01,2013 17:00
Sfârşit: apr. 01,2013 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( mine 10 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25-35
* Cost taleri redus ( factor 0,6 ).
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi