Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 16,2013 10:00 |
Sfârşit: | ian. 17,2013 10:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 8 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1000% * Satele parasite cresc lent pana la 12.154p. * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.33 ). * Protectia de inceput - 120 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 16,2013 04:00 |
Sfârşit: | ian. 16,2013 09:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare special. * Cercetare 1:3 maxim 15. * Spionaj in functie de nivelul de cercetare al spionilor. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 150% * Satele parasite cresc mediu pana la 1.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 300 unitati / nivel. * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 16,2013 02:00 |
Sfârşit: | ian. 16,2013 03:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mare. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100% * Satele parasite nu cresc si nu pot fi cucerite. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - 100. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * Protectia de inceput - 5 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 15,2013 20:45 |
Sfârşit: | ian. 16,2013 01:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1. * Paladin activ. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 250%. * Satele de barbari/bonus cresc lent la 1.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal. * GN poate calatori maxim 40 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 15,2013 08:00 |
Sfârşit: | ian. 15,2013 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activ. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barbari/bonus cresc lent la 4.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Garda activa pana la 2 sate ( nivel maxim ferma - 15, durata 1 ora ). * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 60 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 15,2013 01:30 |
Sfârşit: | ian. 15,2013 06:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p ( mediu ). * Atac gap - 0 * Suport gap - 0 * Limita ferma - 250 unitati/nivel. * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 14,2013 23:00 |
Sfârşit: | ian. 15,2013 01:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport restrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare mare. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de bonus - 500% * Satele bonus cresc rapid pana la 12.000p. * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 100. * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.2 ). * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 14,2013 18:30 |
Sfârşit: | ian. 14,2013 22:23 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100% * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.500p (rapid) * Atac gap - 100 ms. * Suport gap - 100 ms. * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 5), opreste runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 13,2013 23:45 |
Sfârşit: | ian. 14,2013 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare 1:3 maxim 15. * Spionaj 1:1. * Paladin activ. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 350%. * Satele de barbari/bonus cresc rapid la 5.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati / nivel. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 13,2013 18:30 |
Sfârşit: | ian. 13,2013 23:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 18:35 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 175%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 450 unitati/nivel. * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * Cost taleri redus ( factor 0,75 ). * Nobilii pot calatori maxim 20 campuri * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .