Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1105] >1107< [1109] ... [1365]

#2655 CAT team

Start: nov. 12,2012 20:00
Sfârşit: nov. 12,2012 22:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.500p (rapid)
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 2), opreste runda si va primi 120pp ( 60pp per membru de trib ).

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2654 Speed

Start: nov. 12,2012 15:30
Sfârşit: nov. 12,2012 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 1.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2653 Speed

Start: nov. 12,2012 00:45
Sfârşit: nov. 12,2012 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare (~ 5.000p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 8 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc lent pana la 10.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 40 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2652 Speed

Start: nov. 11,2012 20:30
Sfârşit: nov. 11,2012 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc lent pana la 3.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2651 Speed

Start: nov. 11,2012 15:00
Sfârşit: nov. 11,2012 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile in sat.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 1.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2650 12 h noble rush

Start: nov. 11,2012 02:30
Sfârşit: nov. 11,2012 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 20 / jucator.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 50 - 100.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( 3 X 10.000 )
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2649 speed

Start: nov. 10,2012 18:30
Sfârşit: nov. 11,2012 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special ( CP, minele, ferma si magazia 10 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 1000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 10%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - 40 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2648 Speed

Start: nov. 10,2012 11:00
Sfârşit: nov. 10,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (mine 3).
* Cercetare pe 3 nivele ( maxim 15 ).
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 2.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2647 speed

Start: nov. 10,2012 02:00
Sfârşit: nov. 10,2012 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Cu paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 2.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 25 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,7 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2646 Bash Maxim

Start: nov. 09,2012 23:00
Sfârşit: nov. 10,2012 01:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat ( fara arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Restart dezactivat.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi