Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | aug. 29,2012 17:30 |
Sfârşit: | aug. 29,2012 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport restrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 9.000 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus nu cresc. ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - 100 * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.2 ). * Protectia de inceput - 5 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 29,2012 06:00 |
Sfârşit: | aug. 29,2012 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ). * Cercetare pe 3 nivele. * Spionii nu vad deplasarea. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000 p ( lent ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 29,2012 00:15 |
Sfârşit: | aug. 29,2012 03:48 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (mine 3). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p (rapid) * Atac gap - 100 ms. * Suport gap - 100 ms. * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (12.130 X 3), opreste runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 28,2012 18:30 |
Sfârşit: | aug. 28,2012 23:45 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 18:35 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 6 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000 p ( rapid ) * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * Cost taleri redus ( factor 0,5). * Nobilii pot calatori maxim 100 campuri * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 28,2012 10:30 |
Sfârşit: | aug. 28,2012 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( mine 10, cp-ferma-magazie 5). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500 p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 28,2012 02:30 |
Sfârşit: | aug. 28,2012 10:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000 p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri 3 x 10.000. * Protectia de inceput - 5 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 27,2012 20:35 |
Sfârşit: | aug. 28,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500 p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 27,2012 00:01 |
Sfârşit: | aug. 27,2012 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport restrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Mod de dormit 2-6 ore * Sate de barbari/bonus - 12 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 9000 p ( lent ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.25 ). * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 26,2012 20:30 |
Sfârşit: | aug. 26,2012 23:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000 p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 26,2012 17:30 |
Sfârşit: | aug. 26,2012 20:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator * Atac gap - 100 * Suport gap - 100 * Limita ferma - 40 unitati/nivel. * Restart dezactivat. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .