Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1128] >1130< [1132] ... [1365]

#2424 Solo maxim !

Start: aug. 05,2012 12:30
Sfârşit: aug. 05,2012 15:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

*In a doua jumatate a rundei satele de barbari nu vor mai putea fi cucerite !

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim .
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2423 12H Noble Rush

Start: aug. 05,2012 00:01
Sfârşit: aug. 05,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 9.000p)
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar trupele din sat.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate barbari/bonus ~ 15 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( lent ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 350 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 ).
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2422 4 triburi - start ridicat !

Start: aug. 04,2012 18:30
Sfârşit: aug. 04,2012 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 6 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000 p ( rapid )
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Nobilii pot calatori maxim 100 campuri
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2421 Speed

Start: aug. 04,2012 14:00
Sfârşit: aug. 04,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (mine 5) .
* Productie marita cu 20%
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1000p ( rapid )
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2420 Speed

Start: aug. 04,2012 09:30
Sfârşit: aug. 04,2012 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p) .
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2419 speed

Start: aug. 03,2012 20:30
Sfârşit: aug. 04,2012 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic .
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 250 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2418 speed

Start: aug. 03,2012 12:30
Sfârşit: aug. 03,2012 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26 p)
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2417 Bash no Deff

Start: aug. 03,2012 07:30
Sfârşit: aug. 03,2012 12:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Palain activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator
* Satele de barbari cresc pana la 4.000( mediu ).
* Atac gap - 0
* Suport gap - 0
* Restart dezactivat.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2416 speed

Start: aug. 02,2012 13:00
Sfârşit: aug. 03,2012 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic .
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 40 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2415 speed maxim

Start: aug. 02,2012 07:30
Sfârşit: aug. 02,2012 12:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim .
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi