Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 13,2012 02:30 |
Sfârşit: | apr. 13,2012 06:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Fara arcasi. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 6.000p (rapid). * Atac gap - 100ms * Suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - nu * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 90 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.700 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2012 22:30 |
Sfârşit: | apr. 13,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 3 ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Cu paladin fara camerea de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc rapid pana la 800 p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Productie marita cu 20% * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2012 15:00 |
Sfârşit: | apr. 12,2012 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 4800p - zid 0 ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 20 / jucator. * Sate bonus - nu. * Satele de barbari nu cresc. * Atac gap - 200 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 333 unitati/nivel. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 50 * GN poate calatori maxim 15 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,25). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp. Atentie ! Pe aceasta runda distanta intre sate este redusa. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2012 07:00 |
Sfârşit: | apr. 12,2012 14:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1 * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 500 p. * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Productie marita cu 20% * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,75). * Protectia de inceput - 50 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2012 02:30 |
Sfârşit: | apr. 12,2012 04:40 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat, fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori. * Sate bonus - 1 / 4 jucatori * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100 ms * Fake limit - nu * Limita ferma - 350 unitati/nivel * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154 ), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2012 19:30 |
Sfârşit: | apr. 12,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic (minele 10). * Cercetare simpla. * Paladin - activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 3 / 2 jucatori. * Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 1500p . * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 0 * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - 35 / 55 * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.2 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2012 02:30 |
Sfârşit: | apr. 11,2012 19:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ). * Cercetare simpla. * Paladin activat ( fara arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc rapid pana la 4.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2012 18:00 |
Sfârşit: | apr. 11,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari / bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc rapid pana la 12.000p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 20 / 35 * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2012 07:30 |
Sfârşit: | apr. 10,2012 17:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare (~8.500 p - zid 0 ). * Cercetare simpla. * Spionii vad doar trupele ( mai putin deplasarea ). * Paladin activat ( fara arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus ~ 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 12.000 p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 70 campuri. * Cost taleri redus - factor 0.5 * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2012 01:30 |
Sfârşit: | apr. 10,2012 04:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2.138p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 9.000 p (rapid). * Atac/suport gap - 50 ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator creste satul la maxim ( 12154p ), se opreste runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .