Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 03,2012 15:00 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 16:00 |
Descriere: | * Start 1 sat. *Start ridicat - 5000 p *Membrii in trib - fara limita, cu parsire, cu suport in afara *Sate barbari - 2/jucator *Asezare apropiata a satelor |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Runda test 3. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 03,2012 13:30 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 14:30 |
Descriere: | * Start 1 sat. *Start mare - 5.000 p *Membrii in trib - 1, fara parasire, fara suport in afara *Sate bonus - 50/jucator |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Runda test 2. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 03,2012 12:00 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 13:00 |
Descriere: | * Start 2 sate. *Start ridicat - 2130p *Membrii in trib - 3, fara parasire, fara suport in afara *Sate barbari - 1/jucator |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Runda test 1. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 03,2012 08:30 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 11:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat . * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 1 / 2 jucatori * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 * Limita ferma - 300 unitati / nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Garda inactiva. * Generatia de nobili poate calatori 20 campuri. * Modificare adeziune GN - surpriza. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 03,2012 02:45 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 08:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normala * GN poate calatori maxim 100 campuri * cost taleri redus (factor 0,5) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 02,2012 23:15 |
Sfârşit: | feb. 03,2012 01:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mare (~ 5.000p). * Cercetare simpla. * Fara paladin * Fara arcasi. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p (rapid) * Atac/suport gap - 50 ms * Unitatile defensive sunt ineficiente. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 50-75 * GN poate calatori maxim 20 campuri * Cost taleri redus ( factor 0.75 ) * Protectia de inceput - 6 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 02,2012 20:30 |
Sfârşit: | feb. 02,2012 22:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 1. * Tribul poate fi dizolvat. * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 7.000 p ( lent ) * Atac/suport gap - 100 ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - nu * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 02,2012 17:00 |
Sfârşit: | feb. 02,2012 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~2130p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin (fara arme). * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori. * Sate bonus - nu * Satele de barbari / bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.33 ). * GN poate calatori maxim 40 campuri * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 02,2012 08:30 |
Sfârşit: | feb. 02,2012 16:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib * Atacurile in trib = vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ). * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat (fara arme ) * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.800p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Productie mine - normal * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 90 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 02,2012 00:30 |
Sfârşit: | feb. 02,2012 08:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib * Atacurile in trib = vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj 1:1. * Fara paladin * Arcasi activati. * Sate de barbari - 2 / jucator. * Sate bonus - 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 2.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - 800 unitati / nivel * Fake limit - 2% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.75 ) * In cazul parasirii tribului tot suportul ( trupele personale ) se va intoarce in mod automat in satele de origine. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .