Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1175] >1177< [1179] ... [1374]

#2047 De noapte

Start: mar. 16,2012 00:15
Sfârşit: mar. 16,2012 10:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (minele 14, 15, 12; productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 4,500p (lent).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25 - 35
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2046 Noble rush

Start: mar. 15,2012 22:30
Sfârşit: mar. 15,2012 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Productie mine - normal
* Sate de barbari / bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 15 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2045 speed

Start: mar. 15,2012 18:00
Sfârşit: mar. 15,2012 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 2.000p (mediu).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,25).
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2044 speed

Start: mar. 15,2012 11:30
Sfârşit: mar. 15,2012 17:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - nu.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2043 speed

Start: mar. 15,2012 01:00
Sfârşit: mar. 15,2012 11:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 800p (mediu).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 0 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 30 - 45
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Curte nobila cu pachete.
* Protectia de inceput - 50 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2042 400 X 12

Start: mar. 14,2012 12:30
Sfârşit: mar. 15,2012 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 25 campuri
* Cost taleri redus (3 X 7.000).
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2041 speed

Start: mar. 12,2012 08:30
Sfârşit: mar. 14,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 3.500p ( lent )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 120 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2040 speed

Start: mar. 12,2012 00:45
Sfârşit: mar. 12,2012 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2039 3 triburi

Start: mar. 11,2012 20:00
Sfârşit: mar. 12,2012 00:10
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 20:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( ~650 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Nobilii pot calatori 100 campuri
* Protectia de inceput - 10 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2038 speed

Start: mar. 11,2012 16:30
Sfârşit: mar. 11,2012 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( productie da baza dublata ).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 1.800p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri dublat.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi