Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1175] >1177< [1179] ... [1365]

#1951 Test 3 ( distanta mica )

Start: feb. 03,2012 15:00
Sfârşit: feb. 03,2012 16:00
Descriere: * Start 1 sat.

*Start ridicat - 5000 p
*Membrii in trib - fara limita, cu parsire, cu suport in afara
*Sate barbari - 2/jucator
*Asezare apropiata a satelor
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Runda test 3.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1950 Test 2 ( barbare multe )

Start: feb. 03,2012 13:30
Sfârşit: feb. 03,2012 14:30
Descriere: * Start 1 sat.

*Start mare - 5.000 p
*Membrii in trib - 1, fara parasire, fara suport in afara
*Sate bonus - 50/jucator
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Runda test 2.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1949 Test 1 ( 2 sate )

Start: feb. 03,2012 12:00
Sfârşit: feb. 03,2012 13:00
Descriere: * Start 2 sate.

*Start ridicat - 2130p
*Membrii in trib - 3, fara parasire, fara suport in afara
*Sate barbari - 1/jucator
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Runda test 1.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1948 speed maxim

Start: feb. 03,2012 08:30
Sfârşit: feb. 03,2012 11:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat .
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / 2 jucatori
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100
* Limita ferma - 300 unitati / nivel
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Garda inactiva.
* Generatia de nobili poate calatori 20 campuri.
* Modificare adeziune GN - surpriza.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1947 speed

Start: feb. 03,2012 02:45
Sfârşit: feb. 03,2012 08:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normala
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* cost taleri redus (factor 0,5)
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1946 Nobilul nebun

Start: feb. 02,2012 23:15
Sfârşit: feb. 03,2012 01:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare (~ 5.000p).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin
* Fara arcasi.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p (rapid)
* Atac/suport gap - 50 ms
* Unitatile defensive sunt ineficiente.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50-75
* GN poate calatori maxim 20 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Protectia de inceput - 6 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1945 SpeedWars - runda 19 (bash)

Start: feb. 02,2012 20:30
Sfârşit: feb. 02,2012 22:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 1.
* Tribul poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 7.000 p ( lent )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 150 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - 10 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1944 SpeedWars - runda 18

Start: feb. 02,2012 17:00
Sfârşit: feb. 02,2012 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~2130p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.33 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1943 Speed

Start: feb. 02,2012 08:30
Sfârşit: feb. 02,2012 16:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat (fara arme )
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.800p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Productie mine - normal
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )

* Protectia de inceput - 90 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1942 Speed de noapte

Start: feb. 02,2012 00:30
Sfârşit: feb. 02,2012 08:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj 1:1.
* Fara paladin
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 2.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 800 unitati / nivel
* Fake limit - 2%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* In cazul parasirii tribului tot suportul ( trupele personale ) se va intoarce in mod automat in satele de origine.

* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi