Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 01,2012 04:30 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 16:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 8/jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - nu * Limita ferma - nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 01:00 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 04:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - 10% * Limita ferma - 250 unitati/nivel. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 31,2011 16:30 |
Sfârşit: | dec. 31,2011 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 16:40 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu (~650p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1500p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 800 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Declaratii razboi - dezactivat * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Nobilii pot calatori maxim 40 campuri * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Primul jucator din fiecare trib primeste 60pp |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 31,2011 07:00 |
Sfârşit: | dec. 31,2011 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport nerestrictionat. * Atacurile in trib - normale. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Paladin activat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.300p (mediu) * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * cost taleri redus (3 X 7000) * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 31,2011 02:10 |
Sfârşit: | dec. 31,2011 06:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport ddezactivat. * Atac/suport gap - 50ms. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Paladin dezactivat. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda Pe fiecare nivel de ferma doar 150 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2011 23:00 |
Sfârşit: | dec. 31,2011 01:36 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat, cu arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 7000p (lent). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Limita ferma - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 2), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2011 18:00 |
Sfârşit: | dec. 30,2011 22:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare 1:3 maxim 15. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 5/jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - 5% * Limita ferma - 350 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Curte nobila cu pachete. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2011 14:00 |
Sfârşit: | dec. 30,2011 17:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat. * Limita de membri in trib 4. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 3.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - NU * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2011 10:30 |
Sfârşit: | dec. 30,2011 13:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 12154p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 2), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 29,2011 20:30 |
Sfârşit: | dec. 30,2011 10:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator. * Sate de barbari cresc pana la 2000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - Nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,33). * Protectia de inceput - 35 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .