Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 19,2011 00:35 |
Sfârşit: | dec. 19,2011 06:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator. * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - 750 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (3 X 10.000). * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 18,2011 21:00 |
Sfârşit: | dec. 19,2011 00:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit . * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 2 / jucator * Sate bonus - 1 / 2 jucatori * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 18,2011 17:00 |
Sfârşit: | dec. 18,2011 20:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit . * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138 p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati * Sate de barbari - 1 / 10 jucatori * Sate bonus - nu * Limita prada 900.000 resurse in total * Productie scazuta la mine ( de 3 ori mai putin ) * Satele de barbari cresc pana la 2.500 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 10 % * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.25 ) * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 18,2011 13:00 |
Sfârşit: | dec. 18,2011 16:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit . * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu (653 p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 1 / jucator * Sate bonus - 1 / jucator * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda Jucatorul cu punctajul cel mai mare la Inamici Invinsi in total primeste 100pp |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 18,2011 08:30 |
Sfârşit: | dec. 18,2011 12:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - NU * Limita ferma - 200 unitati / nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 18,2011 01:00 |
Sfârşit: | dec. 18,2011 06:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1/10jucatori. * Satele de barbari/bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - Nul. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 17,2011 19:30 |
Sfârşit: | dec. 17,2011 22:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit . * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 1 / 2 jucatori * Sate bonus - 1 / 2 jucatori * Satele de barbari scad pana la 800 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 300 unitati/nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 17,2011 14:30 |
Sfârşit: | dec. 17,2011 19:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit . * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati * Sate de barbari - 2 / jucator * Sate bonus - 1 / jucator * Satele de barbari cresc pana la 1.000 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.25 ) * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda Conditie suplimentara : Jucatorul care detine primul 9 sate ( minim 45.000 puncte ) castiga, inchide runda si primeste 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 17,2011 09:30 |
Sfârşit: | dec. 17,2011 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat total. * Tribul nu poate fi parasit . * Suport inutil. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati * Sate de barbari - nu * Sate bonus - nu * Atac/suport gap - 500 ms * Fake limit - Nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 17,2011 02:30 |
Sfârşit: | dec. 17,2011 06:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat total. * Tribul nu poate fi parasit . * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 4 / jucator * Sate bonus - 1 / 10 jucatori * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 150 unitati / nivel * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (factor 0,25) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .