Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1191] >1193< [1195] ... [1363]

#1774 Mos Nicolae

Start: dec. 06,2011 19:00
Sfârşit: dec. 10,2011 13:24
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 8.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc lent pana la 2.000p
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Fake limit - 5%
* Limita ferma - 1500 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 50 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 45 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Premiile acestei runde sunt :

* Locul 1 puncte ( jucator ) - 400pp
* Fiecare jucator al tribului castigator primeste cate 30pp

Viteză: 60
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1773 speed

Start: dec. 06,2011 15:00
Sfârşit: dec. 06,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4/jucator.
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (3 X 7.000).
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1772 speed

Start: dec. 06,2011 10:30
Sfârşit: dec. 06,2011 14:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 6/jucator.
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (3 X 7.000).
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1771 Speed

Start: dec. 05,2011 16:30
Sfârşit: dec. 06,2011 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Jucatorii innobilati sunt eliminati din runda.
* Tribul poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - 1 / jucator
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari cresc pana la 1.500 p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 800 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1770 speed

Start: dec. 04,2011 21:30
Sfârşit: dec. 05,2011 10:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (116p).
* Cercetare simpla.
* Spionii pot vedea doar unitatile din sat.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 4.400p (lent).
* Atac/suport gap - 150ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - Nu.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri normal.
* Modificare adeziune : 20 - 40.
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Jucatorul care reuseste sa termine runda cu satul surpriza plasat de la inceput in mijlocul hartii va avea pentru 30 de zile un tilu pe forum la alegere.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1769 Speed

Start: dec. 04,2011 15:30
Sfârşit: dec. 04,2011 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Jucatorii innobilati sunt eliminati din runda.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (mine 10).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Sate de barbari - 1 / 10 jucatori
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc pana la 500 p
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 200 unitati/nivel
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.33 )
* Protectia de inceput - 7 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1768 speed maxim

Start: dec. 04,2011 12:00
Sfârşit: dec. 04,2011 15:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5/jucator.
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 10 campuri
* Cost taleri redus (3 X 6.000).
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1767 speed

Start: dec. 04,2011 09:15
Sfârşit: dec. 04,2011 11:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4/jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1766 speed

Start: dec. 03,2011 23:30
Sfârşit: dec. 04,2011 06:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4/jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - Nu.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1765 speed

Start: dec. 03,2011 18:30
Sfârşit: dec. 03,2011 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3000p (lent).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 200 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,25).
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi