Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1196] >1198< [1200] ... [1363]

#1724 speed

Start: nov. 14,2011 22:30
Sfârşit: nov. 17,2011 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Limita ferma - 1500 unitati / nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5)
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 75
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1723 speed

Start: nov. 14,2011 08:00
Sfârşit: nov. 14,2011 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 10.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Limita ferma - nu.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,25)
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1722 Cat vs Bash no Deff

Start: nov. 14,2011 02:30
Sfârşit: nov. 14,2011 07:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 12.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

In momentul in care un jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1721 speed

Start: nov. 13,2011 23:00
Sfârşit: nov. 14,2011 02:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Limita ferma - nu.
* Cost taleri redus (factor 0,33).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1720 speed

Start: nov. 13,2011 19:30
Sfârşit: nov. 13,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Limita ferma 200 unitati / nivel
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili scade aleator adeziunea de la 25 la 55 per atac.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1719 speed

Start: nov. 13,2011 15:00
Sfârşit: nov. 13,2011 19:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.700p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Limita ferma 150 unitati / nivel
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,25)
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1718 Speed imposibil

Start: nov. 13,2011 10:30
Sfârşit: nov. 13,2011 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat total.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Atac/suport gap - 200 ms
* Limita ferma - 100 unitati/nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri 10.000 x 3
* Modificare adeziune : 30 -51
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1717 Speed

Start: nov. 13,2011 02:15
Sfârşit: nov. 13,2011 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Fara Paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator
* Satele de barbari/bonus nu cresc pana la 7.000p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1716 Bash vs CAT

Start: nov. 12,2011 23:00
Sfârşit: nov. 13,2011 01:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Fake limit - 2 %
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul primul jucator ridica satul la maxim (12.154) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1715 Speed

Start: nov. 12,2011 19:30
Sfârşit: nov. 12,2011 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare pe 3 nivele ( maxim 15 per total ).
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000 p
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi