Joacă acum
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iun. 29,2011 22:00 |
Sfârşit: | iun. 30,2011 09:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 400p * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectie de inceput 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 29,2011 16:30 |
Sfârşit: | iun. 29,2011 21:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6000p. * Cu paladin fara camera de arme. * Fara arcasi. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 29,2011 13:00 |
Sfârşit: | iun. 29,2011 16:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2 * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 16,2011 11:00 |
Sfârşit: | iun. 29,2011 12:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Se poate alege directia de start. * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p). * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport nerestrictionat. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activat. * Biserica dezactivat * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2000p. * Cercetare pe 3 nivele. * Sistem de pachete pentru nobili. * Protectie de inceput 2 ore |
Limită jucători: | 300 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Premii : Locul 1 la puncte – 400pp Locul 2 la puncte – 200pp Locul 1 la ODA ( inamici invinsi ca agresor ) – 120pp. |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 16,2011 00:00 |
Sfârşit: | iun. 16,2011 01:56 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cu paladin fara Camera de arme. * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Protectie de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 15,2011 21:00 |
Sfârşit: | iun. 15,2011 23:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 15,2011 14:45 |
Sfârşit: | iun. 15,2011 20:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3000p. * Fara paladin. * Fara arcasi. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 15,2011 02:15 |
Sfârşit: | iun. 15,2011 14:15 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,75 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1500p. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 14,2011 15:30 |
Sfârşit: | iun. 15,2011 01:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel maxim de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Sate de barbari in numar mare. * Sate bonus - nu * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectie de inceput 3 ore |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 14,2011 03:00 |
Sfârşit: | iun. 14,2011 15:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,33 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 800p. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .