Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1253] >1255< [1257] ... [1363]

#1138 Runda Cat

Start: ian. 30,2011 16:30
Sfârşit: ian. 30,2011 18:32
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin si Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1137 Speed

Start: ian. 29,2011 15:30
Sfârşit: ian. 30,2011 16:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Repartizarea va fi facuta automat in unul din cele 2 triburi.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 7000 puncte.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Atentie: Startul rundei este la ora 16!!!
Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1136 CAT TEAM

Start: ian. 28,2011 21:00
Sfârşit: ian. 28,2011 23:16
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1135 Speed

Start: ian. 26,2011 08:00
Sfârşit: ian. 28,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Biserica activa.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 puncte.
    * Protectie de inceput 60 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1134 Runda Cat

Start: ian. 26,2011 01:00
Sfârşit: ian. 26,2011 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1133 Runda Bash

Start: ian. 25,2011 21:30
Sfârşit: ian. 26,2011 00:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1132 Speed

Start: ian. 25,2011 09:00
Sfârşit: ian. 25,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Sistem clasic de cercetare.
    * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte.
    * Protectie de inceput 30 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1131 Speed de noapte

Start: ian. 25,2011 00:15
Sfârşit: ian. 25,2011 08:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus la 33%.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 6000 puncte.
    * Atentie: Nobilul scade adeziunea cu procente cuprinse intre 51%-70%
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1130 400 x 12h

Start: ian. 24,2011 12:00
Sfârşit: ian. 25,2011 00:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Sistem clasic de cercetare.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 puncte.
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1129 La Limita Imposibilului

Start: ian. 24,2011 00:00
Sfârşit: ian. 24,2011 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi