Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 30,2011 16:30 |
Sfârşit: | ian. 30,2011 18:32 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin si Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 29,2011 15:30 |
Sfârşit: | ian. 30,2011 16:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 7000 puncte. * Protectie de inceput 30 de minute * Atentie: Startul rundei este la ora 16!!! |
Limită jucători: | 70 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 28,2011 21:00 |
Sfârşit: | ian. 28,2011 23:16 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 26,2011 08:00 |
Sfârşit: | ian. 28,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Biserica activa. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 puncte. * Protectie de inceput 60 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 26,2011 01:00 |
Sfârşit: | ian. 26,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 25,2011 21:30 |
Sfârşit: | ian. 26,2011 00:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 25,2011 09:00 |
Sfârşit: | ian. 25,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Sistem clasic de cercetare. * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 25,2011 00:15 |
Sfârşit: | ian. 25,2011 08:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus la 33%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 6000 puncte. * Atentie: Nobilul scade adeziunea cu procente cuprinse intre 51%-70% * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 24,2011 12:00 |
Sfârşit: | ian. 25,2011 00:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Sistem clasic de cercetare. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 24,2011 00:00 |
Sfârşit: | ian. 24,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .