Joacă acum
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 01,2011 03:00 |
Sfârşit: | mai 01,2011 06:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cercetare simpla. * Fara arcasi. * Fara paladin. * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 30,2011 23:45 |
Sfârşit: | mai 01,2011 02:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Fara paladin. * Satele de barbari cresc pana la 10.000 p. * Arcasi dezactivat. * Cercetare simpla. * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si titlu la alegere pe forum pentru 14 zile. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12130p) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 30,2011 20:15 |
Sfârşit: | apr. 30,2011 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Cercetare simpla. * Protectia de inceput - 5 min . |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 30,2011 14:45 |
Sfârşit: | apr. 30,2011 19:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus la 50%. * Nobilii scad adeziune minim 30 si maxim 50. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1500 puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 30,2011 11:15 |
Sfârşit: | apr. 30,2011 14:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cercetare simpla. * Fara arcasi. * Fara paladin. * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 25 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 750 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 29,2011 22:40 |
Sfârşit: | apr. 30,2011 10:40 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 6.000 p. * Arcasi dezactivat. * Cercetare pe 3 nivele. * Pe fiecare sat se pot recruta numai 3 nobili. * Protectie de inceput 35 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si titlu la alegere pe forum pentru 3 zile. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 29,2011 19:00 |
Sfârşit: | apr. 29,2011 22:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Cercetare simpla. * Protectia de inceput - 10 min . |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 29,2011 15:00 |
Sfârşit: | apr. 29,2011 18:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 29,2011 11:30 |
Sfârşit: | apr. 29,2011 14:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cercetare simpla. * Fara arcasi. * Fara paladin. * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 28,2011 22:50 |
Sfârşit: | apr. 29,2011 11:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, Fara Camera de arme. * Arcasi activati. * Biserica activ. * Gardieni activ. * Cost taleri redus la 33%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .