Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 02,2011 02:00 |
Sfârşit: | ian. 02,2011 14:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte. * Protectie de inceput 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2011 22:00 |
Sfârşit: | ian. 02,2011 01:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2010 21:00 |
Sfârşit: | ian. 01,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de Arme. * Cu arcasi. * Cost taleri redus la 33%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte. * Protectie de inceput 45 de minute |
Limită jucători: | 150 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care va avea cel mai frumos *"desen" castiga runda si primeste 300 pp |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2010 16:00 |
Sfârşit: | dec. 30,2010 20:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare Mediu. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 90 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 30 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 30,2010 12:00 |
Sfârşit: | dec. 30,2010 14:28 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x4) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 29,2010 22:00 |
Sfârşit: | dec. 30,2010 10:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Biserica activa. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 29,2010 18:00 |
Sfârşit: | dec. 29,2010 21:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare SCAZUT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 29,2010 11:30 |
Sfârşit: | dec. 29,2010 16:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 8. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Cost taleri redus . * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 12000 de puncte. * Protectia de inceput 15 de minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 28,2010 23:15 |
Sfârşit: | dec. 29,2010 01:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 28,2010 17:00 |
Sfârşit: | dec. 28,2010 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare SCAZUT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .