Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 02,2010 10:00 |
Sfârşit: | dec. 03,2010 23:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Fara arcasi. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 30 pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 02,2010 00:00 |
Sfârşit: | dec. 02,2010 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 01,2010 11:00 |
Sfârşit: | dec. 01,2010 23:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Sate cu nivel Ridicat de dezvoltare. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Fara Arcasi. * Cost taleri redus * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 8000 de puncte * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. - Locul 1 - 100 PP. - Locul 2 - 60 PP. - Locul 3 - 30 PP. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 30,2010 23:00 |
Sfârşit: | dec. 01,2010 10:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 de puncte. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 30,2010 20:00 |
Sfârşit: | nov. 30,2010 22:32 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 28,2010 19:00 |
Sfârşit: | nov. 30,2010 19:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Fara arcasi. * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100 pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 28,2010 06:00 |
Sfârşit: | nov. 28,2010 18:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 de puncte. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 28,2010 02:45 |
Sfârşit: | nov. 28,2010 05:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 27,2010 23:30 |
Sfârşit: | nov. 28,2010 02:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 27,2010 20:15 |
Sfârşit: | nov. 27,2010 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .