Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1282] >1284< [1286] ... [1363]

#840 Runda Bash

Start: iul. 29,2010 00:30
Sfârşit: iul. 29,2010 03:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#839 Speed

Start: iul. 28,2010 16:15
Sfârşit: iul. 29,2010 00:15
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Cost taleri redus.
    * Protectie de inceput 30 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#838 Cat Vs. Bash

Start: iul. 28,2010 13:00
Sfârşit: iul. 28,2010 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#837 Cat Vs. Bash

Start: iul. 28,2010 09:00
Sfârşit: iul. 28,2010 12:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#836 Speed

Start: iul. 27,2010 08:00
Sfârşit: iul. 28,2010 08:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1500 de puncte.
    * Cost taleri redus.
    * Protectie de inceput 30 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#835 Speed

Start: iul. 26,2010 23:00
Sfârşit: iul. 27,2010 01:12
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme, fara arcasi.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 de puncte.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul care acumuleaza 50000 de puncte castiga runda. In cazul in care conditia initiala nu este indeplinita, este declarat castigator jucatorul cu punctajul cel mai mare.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#834 Runda Bash

Start: iul. 26,2010 19:00
Sfârşit: iul. 26,2010 22:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#833 Runda Cat

Start: iul. 26,2010 15:00
Sfârşit: iul. 26,2010 17:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Protectia de inceput 5minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#832 Speed

Start: iul. 26,2010 02:00
Sfârşit: iul. 26,2010 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#831 Runda Bash

Start: iul. 25,2010 22:30
Sfârşit: iul. 26,2010 01:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi