Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1310] >1312< [1314] ... [1362]

#552 Runda CAT

Start: mar. 10,2010 17:00
Sfârşit: mar. 10,2010 19:16
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#551 Runda BASH

Start: mar. 10,2010 13:00
Sfârşit: mar. 10,2010 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#550 Speed

Start: mar. 09,2010 14:00
Sfârşit: mar. 10,2010 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele au un nivel MEDIU de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, fara arcasi.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Cu nivel simplu de cercetare.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#549 Runda CAT

Start: mar. 09,2010 10:00
Sfârşit: mar. 09,2010 13:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#548 Speed de noapte

Start: mar. 08,2010 22:00
Sfârşit: mar. 09,2010 08:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc de la 26 de puncte.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara paladin..
    * Protectie de inceput 25 de minute
    * Curtea nobila cu 3 nivele.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#547 8 Martie

Start: mar. 08,2010 10:00
Sfârşit: mar. 08,2010 20:00
Descriere: * Limita de membri in trib 1.
* Satele au un nivel MEDIU de dezvoltare.
* Cu Paladin fara Camera de arme.
* Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#546 Runda BASH

Start: mar. 07,2010 20:30
Sfârşit: mar. 07,2010 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#545 Runda Speciala

Start: mar. 07,2010 13:00
Sfârşit: mar. 07,2010 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Cost taleri redus.
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: La 10 minute de la incepea rundei pe harta vor aparea 2 sate SuperDezvoltate. Tribul care cucereste si pastreaza aceste sate timp de o ora castiga runda. In cazul in care satele nu sunt cucerite pana la sfarsitul rundei declaram castigator jucatorul aflat pe prima pozitie.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#544 Speed

Start: mar. 06,2010 09:00
Sfârşit: mar. 07,2010 12:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Satele au un nivel MEDIU de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Protectie de inceput 25 minute
* Fara arcasi.
* Maxim 3 nobili pe sat.
* Curtea nobila cu 3 nivele. Pretul nobililor este constant.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#543 Speed nocturn

Start: mar. 06,2010 00:45
Sfârşit: mar. 06,2010 08:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi