Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1313] >1315< [1317] ... [1362]

#522 Speed

Start: feb. 25,2010 10:00
Sfârşit: feb. 26,2010 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc de la 26 de puncte.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin si Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 30 de minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#521 Speed nocturn

Start: feb. 24,2010 23:00
Sfârşit: feb. 25,2010 08:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#520 Runda BASH

Start: feb. 24,2010 18:30
Sfârşit: feb. 24,2010 21:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#519 Runda CAT

Start: feb. 24,2010 15:00
Sfârşit: feb. 24,2010 17:08
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#518 Speed

Start: feb. 22,2010 14:00
Sfârşit: feb. 24,2010 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin si Camera de arme.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Biserica activa.
    * Maxim 3 nobili pe sat.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#517 Speed

Start: feb. 22,2010 00:00
Sfârşit: feb. 22,2010 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc de la 26 de puncte.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Cu nivel de cercetare.
    * Fara arcasi.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#516 Runda Bash

Start: feb. 21,2010 20:45
Sfârşit: feb. 21,2010 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#515 Runda Bash

Start: feb. 21,2010 17:30
Sfârşit: feb. 21,2010 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#514 speed de noapte buna

Start: feb. 21,2010 00:00
Sfârşit: feb. 21,2010 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#512 speed

Start: feb. 20,2010 20:00
Sfârşit: feb. 20,2010 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi