Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1316] >1318< [1320] ... [1365]

#515 Runda Bash

Start: feb. 21,2010 17:30
Sfârşit: feb. 21,2010 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#514 speed de noapte buna

Start: feb. 21,2010 00:00
Sfârşit: feb. 21,2010 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#512 speed

Start: feb. 20,2010 20:00
Sfârşit: feb. 20,2010 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#511 speed

Start: feb. 20,2010 15:30
Sfârşit: feb. 20,2010 19:30
Descriere: Limita de membri in trib 1.
Fara camera de arme.
Fara Arcasi si Calareti Arcasi.
NU SE POT CUCERI ALTE SATE
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#510 speed

Start: feb. 20,2010 09:00
Sfârşit: feb. 20,2010 15:00
Descriere: Viteza 350, Limita de membrii in trib 5
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#509 speed

Start: feb. 18,2010 11:00
Sfârşit: feb. 19,2010 11:00
Descriere: Limita in trib 3.
Atacul intre membrii tribului se transforma in vizita.
Nu se poate parasi tribul.
Suport doar intre membrii tribului.
Fara camera de arme.
Fara Paladin.
Fara Arcasi si Calareti Arcasi.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#508 speed

Start: feb. 15,2010 15:00
Sfârşit: feb. 18,2010 09:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu nivel mediu de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Cu Paladin, Cu Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda
Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#507 speed

Start: feb. 14,2010 22:00
Sfârşit: feb. 15,2010 04:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu 26 de puncte.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#506 speed

Start: feb. 14,2010 10:00
Sfârşit: feb. 14,2010 20:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate trimite suport.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 15 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficenta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#505 speed

Start: feb. 14,2010 02:00
Sfârşit: feb. 14,2010 09:00
Descriere: Limita de membri in trib 4.
Fara camera de arme.
* Atacul intre membrii tribului se transforma in vizita.
* Nu se poate parasi tribul.
* Suport doar intre membrii tribului.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi