Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1319] >1321< [1323] ... [1363]

#465 Speed

Start: ian. 09,2010 18:00
Sfârşit: ian. 10,2010 06:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Si Camera de Arme.

* Protectie de inceput 30 minute
* Taleri cu pret redus.
* Nobilul calatoreste 15 de campuri
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#464 Runda Cat

Start: ian. 09,2010 14:00
Sfârşit: ian. 09,2010 16:18
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#463 Runda Bash

Start: ian. 08,2010 21:00
Sfârşit: ian. 09,2010 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#462 Speed

Start: ian. 07,2010 10:00
Sfârşit: ian. 08,2010 20:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Fara Arcasi.
    * Protectie de inceput 30 minute.
    * Cost taleri redus.
    * Nobilul poate calatori 20 campuri
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#461 Runda Cat

Start: ian. 06,2010 23:45
Sfârşit: ian. 07,2010 01:51
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#460 Runda Bash

Start: ian. 06,2010 20:15
Sfârşit: ian. 06,2010 23:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#459 Speed

Start: ian. 05,2010 11:00
Sfârşit: ian. 06,2010 20:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Fara Arcasi.

    * Protectie de inceput 30 minute
    * Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.65
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#458 Cat Vs Bash

Start: ian. 05,2010 00:40
Sfârşit: ian. 05,2010 03:35
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Directia de inceput nu poate fi aleasa.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#457 Runda Bash

Start: ian. 04,2010 20:30
Sfârşit: ian. 05,2010 00:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#456 Speed

Start: ian. 04,2010 12:00
Sfârşit: ian. 04,2010 20:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Si Camera de Arme.

    * Protectie de inceput 30 minute
    * Biserica Activa
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi