Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1323] >1325< [1327] ... [1363]

#424 Runda Bash

Start: dec. 17,2009 15:00
Sfârşit: dec. 17,2009 18:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#423 Speed

Start: dec. 16,2009 12:00
Sfârşit: dec. 16,2009 21:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul NU poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Si Camera de Arme.

* Protectie de inceput 10 minute
* Pret Taleri - Oferta de Sarbatori (5.600 Lemn 6.000 Argila 5.000 Fier)
Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#422 Speed

Start: dec. 13,2009 14:00
Sfârşit: dec. 16,2009 08:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Fara Arcasi.

* Protectie de inceput 30 minute
* Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#420 Runda Buclucasa

Start: dec. 12,2009 21:15
Sfârşit: dec. 12,2009 23:59
Descriere:
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#419 Speed

Start: dec. 12,2009 10:00
Sfârşit: dec. 12,2009 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin si Camera de Arme.
* Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#418 Runda Cat

Start: dec. 12,2009 01:45
Sfârşit: dec. 12,2009 05:24
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Satele au un nivel de dezvoltare MEDIU.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme .
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#417 Runda Bash

Start: dec. 11,2009 22:30
Sfârşit: dec. 12,2009 01:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#416 Speed

Start: dec. 11,2009 10:00
Sfârşit: dec. 11,2009 22:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Arcasi.
* Fara Paladin.

* Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#415 Runda Cat

Start: dec. 10,2009 21:00
Sfârşit: dec. 10,2009 23:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme .
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#414 Speed

Start: dec. 10,2009 10:00
Sfârşit: dec. 10,2009 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Si Camera de Arme.
* Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi