Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1326] >1328< [1330] ... [1363]

#392 Runda Bash

Start: nov. 30,2009 22:00
Sfârşit: dec. 01,2009 01:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#391 Runda Cat

Start: nov. 30,2009 18:45
Sfârşit: nov. 30,2009 21:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele au un nivel de dezvoltare Mediu.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme .
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#390 Runda Bash

Start: nov. 30,2009 10:00
Sfârşit: nov. 30,2009 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Si Camera de Arme.
* Protectie de inceput 30 minute
* Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#389 Speed

Start: nov. 29,2009 21:30
Sfârşit: nov. 30,2009 08:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin si Camera de Arme.

* Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#388 Runda Bash

Start: nov. 29,2009 18:00
Sfârşit: nov. 29,2009 21:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#387 Runda Bash

Start: nov. 28,2009 18:10
Sfârşit: nov. 28,2009 21:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.65
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#386 Speed

Start: nov. 28,2009 10:00
Sfârşit: nov. 28,2009 18:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Arcasi.
* Fara Paladin.

* Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#385 Runda Bash

Start: nov. 28,2009 00:00
Sfârşit: nov. 28,2009 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#384 Runda Cat

Start: nov. 27,2009 21:15
Sfârşit: nov. 27,2009 23:24
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Nu se poate trimite, suport decat in trib.
* Cu Paladin, fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#383 Runda Bash

Start: nov. 27,2009 18:00
Sfârşit: nov. 27,2009 21:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi