Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | nov. 20,2009 11:00 |
Sfârşit: | nov. 20,2009 19:45 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Nu se poate parasi tribul. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin Si Camera de Arme * Protectie de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 16,2009 10:00 |
Sfârşit: | nov. 20,2009 10:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 5. * Toti jucatorii incep cu 26 de puncte. * Nu se poate parasi tribul. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme * Protectie de inceput 30 minute. * Nobilul poate calatori 25 campuri. * Bonus de Noapte Activ |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 75 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 15,2009 20:00 |
Sfârşit: | nov. 15,2009 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 15,2009 12:30 |
Sfârşit: | nov. 15,2009 19:30 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Toti jucatorii incep cu 26 de puncte. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara Paladin. * Fara Arcasi. * Protectie de inceput 30 minute * Runda cu Biserica |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 15,2009 04:00 |
Sfârşit: | nov. 15,2009 07:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Cand primul juctor ajunge la 12154 de puncte runda se opreste. Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 15,2009 00:45 |
Sfârşit: | nov. 15,2009 03:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 14,2009 21:30 |
Sfârşit: | nov. 15,2009 00:30 |
Descriere: | • Limita in trib 10. • Cu Paladin si Camera de Arme. • Satele au un grad ridicat de dezvoltare. • Maxim 3 nobili pe sat • Fake Limit 2% |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 14,2009 18:00 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 21:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 14,2009 14:00 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 16:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care ajunge la 12154 de puncte si reuseste sa isi mentina satul timp de 30 de minute castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 14,2009 10:00 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 13:09 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT * Nu se poate parasi tribul. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme * Protectie de inceput 15 minute. * Nobilul poate calatori 20 campuri. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care acumuleaza primul 50000 de puncte castiga runda In momentul in care un jucatorul ajunge la 50000 de puncte se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .