Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | oct. 11,2009 14:00 |
Sfârşit: | oct. 11,2009 17:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib Nelimitat, redistribuirea se face random in 2 triburi * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Nu se poate trimite, suport decat in trib. * Cu Paladin Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu cel mai multe puncte castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 10,2009 23:30 |
Sfârşit: | oct. 11,2009 02:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 10,2009 20:00 |
Sfârşit: | oct. 10,2009 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Directia de inceput nu poate fi aleasa. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 10,2009 11:00 |
Sfârşit: | oct. 10,2009 19:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant * Fara Arcasi. * Fara Paladin, Fara Camera de arme |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2009 20:00 |
Sfârşit: | oct. 08,2009 22:24 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2009 16:30 |
Sfârşit: | oct. 08,2009 19:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Nu se poate trimite, suport decat in trib. * Cu Paladin Si Camera de Arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2009 23:30 |
Sfârşit: | oct. 08,2009 16:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele au un nivel de dezvoltare MEDIU. * Fara Arcasi * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar intre membri tribului * Cu Paladin, Fara Camera de arme * Protectie de inceput 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.65 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2009 20:00 |
Sfârşit: | oct. 07,2009 22:28 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 06,2009 23:45 |
Sfârşit: | oct. 07,2009 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 06,2009 20:00 |
Sfârşit: | oct. 06,2009 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 99 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .