Joacă acum
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | nov. 14,2009 10:00 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 13:09 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT * Nu se poate parasi tribul. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme * Protectie de inceput 15 minute. * Nobilul poate calatori 20 campuri. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care acumuleaza primul 50000 de puncte castiga runda In momentul in care un jucatorul ajunge la 50000 de puncte se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 14,2009 01:30 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 08:30 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Fara Arcasi si Calareti Arcasi.. * Cost taleri redus.. * Cu Paladin Fara camera de Arme * Posibilitate de a alege directia de inceput. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 13,2009 23:15 |
Sfârşit: | nov. 14,2009 01:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara Paladin. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 13,2009 20:00 |
Sfârşit: | nov. 13,2009 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 74 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.66 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 10,2009 13:00 |
Sfârşit: | nov. 13,2009 13:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Toti jucatorii incep cu 26 de puncte. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 minute * Runda cu Biserica |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 09,2009 10:00 |
Sfârşit: | nov. 09,2009 22:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Toti jucatorii incep cu 26 de puncte. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 10 minute * Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | .65 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 08,2009 23:00 |
Sfârşit: | nov. 09,2009 08:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara Paladin. * Fara Arcasi * Protectie de inceput 30 de minute. * Cost taleri redus |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 08,2009 11:00 |
Sfârşit: | nov. 08,2009 22:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme. * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 07,2009 20:00 |
Sfârşit: | nov. 07,2009 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 1 minut |
Limită jucători: | 96 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 07,2009 10:00 |
Sfârşit: | nov. 07,2009 18:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Toti jucatorii incep cu 26 de puncte. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 minute * Runda cu Biserica |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .