Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 16,2009 10:00 |
Sfârşit: | apr. 16,2009 21:00 |
Descriere: | Viteza 400, Limita de membrii in trib 5. Tribul se poate parasi. Nobilul scade adeziunea intre 35-50. Distanta maxima de parcurgere 15 casute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 15,2009 09:00 |
Sfârşit: | apr. 15,2009 21:00 |
Descriere: | Viteza 400, Limita de membrii in trib 5. Nu se poate parasi tribul. Distanta maxima parcursa de nobil 15 de casute |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 14,2009 10:00 |
Sfârşit: | apr. 14,2009 20:00 |
Descriere: | Viteza 400, Limita de membrii in trib 4. Atacul intre membrii tribului se transforma in vizita, Nu se poate parasi tribul, Suport doar intre membrii tribului. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2009 18:00 |
Sfârşit: | apr. 13,2009 10:00 |
Descriere: | Viteza 350, Limita de membrii in trib 5. Distanta pe care o poate parcurge un nobil este de 20 campuri |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 12,2009 13:00 |
Sfârşit: | apr. 12,2009 17:00 |
Descriere: | - Nu se pot cuceri alte sate - Fiecare jucător pentru el. |
Limită jucători: | 25 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2009 20:00 |
Sfârşit: | apr. 12,2009 08:00 |
Descriere: | Viteza 400, Limita de membrii in trib 3. Atacul intre membrii tribului se transforma in vizita, Nu se poate parasi tribul, Suport doar intre membrii tribului. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2009 10:00 |
Sfârşit: | apr. 11,2009 13:00 |
Descriere: | - Jucătorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. - Nu se pot cuceri alte sate - Limita de membrii in trib 2 - runda fara moral Mai multe detalii gasiti in forum la rubrica Lumea Speed |
Limită jucători: | 25 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2009 20:00 |
Sfârşit: | apr. 11,2009 08:00 |
Descriere: | Viteza 400, Limita de membrii in trib 3. Atacul intre membrii tribului se transforma in vizita, Nu se poate parasi tribul, Suport doar intre membrii tribului. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2009 14:00 |
Sfârşit: | apr. 10,2009 18:00 |
Descriere: | - Jucătorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. - Nu se pot cuceri alte sate - Fiecare jucător pentru el. |
Limită jucători: | 25 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2009 12:00 |
Sfârşit: | apr. 08,2009 20:00 |
Descriere: | Viteza 250, Limita de membrii in trib 5. Tribul nu poate fi parasit. Atentie Nivel de cercetare al unitatiilor activat. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .