Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1358] >1360< [1362] ... [1365]

#63 speed

Start: feb. 06,2009 21:00
Sfârşit: feb. 07,2009 09:00
Descriere: Viteza serverului este 200, nu se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10 Atenţie la satele bonus care apar in decursul rundei
Limită jucători: 25
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#62 speed

Start: feb. 05,2009 13:00
Sfârşit: feb. 06,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 200, nu se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 5 Distanta pe care poate calatori nobilul este de 20 casute. Tribul nu poate fi parasit.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#61 speed

Start: feb. 02,2009 12:00
Sfârşit: feb. 04,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 150, limita de jucători într-un trib este 15. Atentie la satele "surpriza" - vor aparea neanuntate in aceasta runda.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#59 speed

Start: ian. 31,2009 20:00
Sfârşit: feb. 01,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 200, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#58 speed

Start: ian. 29,2009 12:00
Sfârşit: ian. 31,2009 14:00
Descriere: Viteza serverului este 150, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 15.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#57 speed

Start: ian. 24,2009 20:00
Sfârşit: ian. 25,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 200, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10, distanta deplasare nobil - 20 casute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#56 speed

Start: ian. 23,2009 14:00
Sfârşit: ian. 24,2009 14:00
Descriere: Viteza serverului este 200, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10, nu se poate parasi tribul si atacurile asupra unui membru din acelaşi trib se transformă în vizite, distanta deplasare nobil - 20 casute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#55 speed

Start: ian. 17,2009 12:00
Sfârşit: ian. 18,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 200, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10, distanta de deplasare a nobilului - 20 patrate, adeziunea scade cu valori cuprinse intre 35 si 50
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#54 speed

Start: ian. 03,2009 18:00
Sfârşit: ian. 04,2009 20:00
Descriere: Viteza serverului este 200, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 10, suport doar in trib, distanta deplasare nobil 20 patrate.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#53 speed

Start: dec. 24,2008 12:00
Sfârşit: ian. 02,2009 14:00
Descriere: Viteza serverului este 150, se va putea alege direcţia satului, limita de jucători într-un trib este 5. Distanta de deplasare a nobilului redusa la 10 patrate.Tribul nu se paraseste, sprijin doar in trib, atacurile asupra colegilor se transforma in vizita Fiecare membru din tribul de pe locul 1 va primi cate 10 pcte premium.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare este câştigător.
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi