Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 13,2014 13:01 |
Sfârşit: | dec. 13,2014 16:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start 26p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 400p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 13,2014 01:31 |
Sfârşit: | dec. 13,2014 12:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Nu se poate alege directia de start. * Start 5000p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 35/jucator. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 100 * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 12,2014 21:31 |
Sfârşit: | dec. 13,2014 01:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Start 2138p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus nu cresc. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 400 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 12,2014 18:01 |
Sfârşit: | dec. 12,2014 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start 505p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 150%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 10,2014 09:01 |
Sfârşit: | dec. 12,2014 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 4 * Se poate alege directia de start. * Start 84p * Tribul poate fi parasit ( primele 24 de ore ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 250%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 200pp. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 10,2014 02:01 |
Sfârşit: | dec. 10,2014 06:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start mine 20. * Tribul poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 150 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 09,2014 22:31 |
Sfârşit: | dec. 10,2014 01:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Start 26p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 40%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 300p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 09,2014 17:01 |
Sfârşit: | dec. 09,2014 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 17:10 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start 2138p . * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 350%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p . * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Cost taleri redus, factor 0,2. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 09,2014 13:31 |
Sfârşit: | dec. 09,2014 16:30 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start 505p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 09,2014 10:15 |
Sfârşit: | dec. 09,2014 12:13 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit * Start 2138. * Cercetare simpla. * Fara Paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Gap comenzi - 100 ms. * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .