Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 05,2014 15:31 |
Sfârşit: | dec. 05,2014 18:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Start 5000p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 20%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 05,2014 11:01 |
Sfârşit: | dec. 05,2014 15:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start 207p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 05,2014 00:31 |
Sfârşit: | dec. 05,2014 10:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start 2138p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 150 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,8. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2014 21:01 |
Sfârşit: | dec. 05,2014 00:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 4 * Se poate alege directia de start. * Start 84p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 60%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 700p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2014 17:45 |
Sfârşit: | dec. 04,2014 20:02 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start 505p. * Cercetare pe 3 nivele. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Gap comenzi - 100 ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica primul satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda si cei 2 membri vor primi 60pp fiecare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2014 14:31 |
Sfârşit: | dec. 04,2014 17:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Gap comenzi - 100 ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2014 10:31 |
Sfârşit: | dec. 04,2014 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Start 5000p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2014 23:31 |
Sfârşit: | dec. 04,2014 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Start 26p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2014 17:01 |
Sfârşit: | dec. 03,2014 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 8 * Se poate alege directia de start. * Start 2138p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 360%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2014 12:01 |
Sfârşit: | dec. 03,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Start 505p * Tribul nu poate fi parasit. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret constant. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .