Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | nov. 01,2014 16:31 |
Sfârşit: | nov. 01,2014 19:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 207p. * Cercetare simpla * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,4. * Protectia de inceput - 15 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 31,2014 16:01 |
Sfârşit: | nov. 01,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 7.200p. * Cercetare simpla * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 30 / jucator.( nu cresc ) * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 2 ore. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 31,2014 13:31 |
Sfârşit: | oct. 31,2014 15:30 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Nu se poate alege directia de start. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 120 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 31,2014 10:01 |
Sfârşit: | oct. 31,2014 13:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 2.138p. * Cercetare simpla * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 90%. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 10 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 30,2014 09:01 |
Sfârşit: | oct. 31,2014 09:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele vor porni cu zidul la 10 ( restul cladirilor minim ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 350%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Randomizare comenzi - 2sec * Cost taleri normal ( vor fi redusi la jumatate joi in jurul orelor 18:00 ). * Protectia de inceput - 45 minute. |
Limită jucători: | 150 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Premii ( clasament punctaj ): - Locul 1 - 200pp - Locul 2 - 100pp - Locul 3 - 30pp |
Viteză: | 150 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 30,2014 01:31 |
Sfârşit: | oct. 30,2014 05:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 9.000p. * Cercetare simpla * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 300%. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,25. * Protectia de inceput - 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2014 21:45 |
Sfârşit: | oct. 30,2014 01:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 84p. * Cercetare clasica * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 15 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2014 17:01 |
Sfârşit: | oct. 29,2014 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 120%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 500 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 15 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2014 10:01 |
Sfârşit: | oct. 29,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 207p. * Cercetare simpla * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 150%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 45 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2014 00:01 |
Sfârşit: | oct. 29,2014 03:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 80%. * Satele de barb/bonus nu cresc. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .