Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | oct. 19,2014 14:45 |
Sfârşit: | oct. 19,2014 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 26p. * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 170%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 800p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 19,2014 10:15 |
Sfârşit: | oct. 19,2014 14:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 150%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 19,2014 01:01 |
Sfârşit: | oct. 19,2014 09:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barb/bonus - 50 / jucator. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 100 * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 21:31 |
Sfârşit: | oct. 19,2014 00:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 505p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 17:45 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 26p. * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 60%. * Satele de barbari cresc pana la 800p ( no noble ) * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 14:31 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 17:15 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Gap comenzi - 100 ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (3 X 12.154p), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 11:01 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 207p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 03:31 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 06:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 120%. * Satele de barbari cresc pana la 4.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 18,2014 00:45 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 03:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Restart posibil. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 150%. * Gap comenzi - 50 ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 17,2014 22:15 |
Sfârşit: | oct. 18,2014 00:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 9000p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 80%. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 100 * Cost taleri redus, factor 0,4. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .