Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [941] >943< [945] ... [1370]

#4366 CAT TEAM

Start: aug. 19,2014 14:01
Sfârşit: aug. 19,2014 16:12
Descriere:

Reguli si explicatii setari ( Link )

* NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.130p), opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4365 Speed

Start: aug. 18,2014 23:15
Sfârşit: aug. 19,2014 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 400%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4364 Bash

Start: aug. 18,2014 20:01
Sfârşit: aug. 18,2014 22:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 150 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4363 Speed

Start: aug. 18,2014 16:31
Sfârşit: aug. 18,2014 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate bonus - 100%.
* Satele bonus cresc pana la 1.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4362 Speed

Start: aug. 18,2014 10:01
Sfârşit: aug. 18,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate bonus - 250%.
* Satele bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4361 Speed

Start: aug. 18,2014 01:01
Sfârşit: aug. 18,2014 09:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 6
* Setare surpriza !
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus -300 %.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 11.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4359 Top Speeder - runda 9

Start: aug. 17,2014 21:01
Sfârşit: aug. 18,2014 00:30
Descriere:

*SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Start scazut ( 207p )
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p ( no noble )
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 25 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Top Speeder ! ( Link )

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4360 Speed

Start: aug. 17,2014 17:31
Sfârşit: aug. 17,2014 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Distanta redusa intre sate.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~ 5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate bonus - 100%.
* Satele bonus cresc pana la 10.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4358 Speed

Start: aug. 17,2014 14:01
Sfârşit: aug. 17,2014 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4357 Speed

Start: aug. 17,2014 10:01
Sfârşit: aug. 17,2014 13:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi