Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [941] >943< [945] ... [1363]

#4294 Speed

Start: iul. 27,2014 19:31
Sfârşit: iul. 27,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 20%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4293 Rush 10H

Start: iul. 27,2014 09:01
Sfârşit: iul. 27,2014 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~9.000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 70 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune : 100
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4292 Speed

Start: iul. 27,2014 02:01
Sfârşit: iul. 27,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 800p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4291 Speed

Start: iul. 26,2014 21:31
Sfârşit: iul. 27,2014 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune : 20 - 50
* Cost taleri 3 x 10.000
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4290 Speed

Start: iul. 26,2014 18:01
Sfârşit: iul. 26,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2318p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4289 Speed

Start: iul. 26,2014 14:15
Sfârşit: iul. 26,2014 17:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p ( no noble )
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4288 Cat Team

Start: iul. 26,2014 11:01
Sfârşit: iul. 26,2014 13:45
Descriere:

Reguli si explicatii setari ( Link )

* NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4287 Speed

Start: iul. 26,2014 02:01
Sfârşit: iul. 26,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 25 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4286 Speed

Start: iul. 25,2014 21:31
Sfârşit: iul. 26,2014 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 600%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4285 Bash Maxim

Start: iul. 25,2014 18:31
Sfârşit: iul. 25,2014 21:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 110 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi