Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [947] >949< [951] ... [1392]

#4532 Speed

Start: oct. 13,2014 23:31
Sfârşit: oct. 14,2014 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mine 20.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 100%.
* Satele de barbari cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune 20-50
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4531 Speed

Start: oct. 13,2014 20:01
Sfârşit: oct. 13,2014 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 2138p.
* No Haul ( fara prada )
* Productie marita cu 20%
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 30%.
* Satele de barbari cresc pana la 3.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,3.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4530 Speed

Start: oct. 13,2014 13:01
Sfârşit: oct. 13,2014 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 8
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 207p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 150%.
* Satele de barbari cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4529 Speed

Start: oct. 13,2014 08:01
Sfârşit: oct. 13,2014 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita farmare - 4.000.000
* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 505p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4528 Speed

Start: oct. 13,2014 01:01
Sfârşit: oct. 13,2014 04:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 5000p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 100%.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,3.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4527 Speed

Start: oct. 12,2014 21:31
Sfârşit: oct. 13,2014 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 87p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p ( no noble )
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4526 3 Triburi - Start ridicat

Start: oct. 12,2014 17:01
Sfârşit: oct. 12,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 17:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start 2138p .
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 160%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4525 Speed

Start: oct. 12,2014 13:31
Sfârşit: oct. 12,2014 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 505p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adezine - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4524 Speed Wars

Start: oct. 12,2014 07:01
Sfârşit: oct. 12,2014 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 7
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Start 2138p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 360%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 7.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 45 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4523 Speed

Start: oct. 12,2014 02:01
Sfârşit: oct. 12,2014 05:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita farmare - 3.000.000
* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 26p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 800p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi