Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [954] >956< [958] ... [1364]

#4177 Speed

Start: iun. 16,2014 10:01
Sfârşit: iun. 16,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu( 505p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4176 Speed

Start: iun. 16,2014 02:31
Sfârşit: iun. 16,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( mine 20 )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4175 Speed

Start: iun. 15,2014 21:01
Sfârşit: iun. 16,2014 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 800p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4174 Bash Maxim no Deff

Start: iun. 15,2014 18:01
Sfârşit: iun. 15,2014 20:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Gap comenzi - 100ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4173 Speed

Start: iun. 15,2014 14:31
Sfârşit: iun. 15,2014 17:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4172 Speed

Start: iun. 15,2014 02:15
Sfârşit: iun. 15,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 20 / jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 100
* Cost taleri redus, factor 0.5.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4170 Speed

Start: iun. 14,2014 23:01
Sfârşit: iun. 15,2014 01:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 20%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 7.000p.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,2.
* Protectia de inceput - 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4169 4 triburi start scazut

Start: iun. 14,2014 18:01
Sfârşit: iun. 14,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start scazut ( 26p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4168 Speed

Start: iun. 14,2014 14:31
Sfârşit: iun. 14,2014 17:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita farmare - 3.000.000
* Limita de membri in trib - 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4167 Speed

Start: iun. 14,2014 10:01
Sfârşit: iun. 14,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p )
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi