Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 15,2014 18:01 |
Sfârşit: | mai 15,2014 20:45 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 60%. * Gap comenzi - 50ms * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 15,2014 13:31 |
Sfârşit: | mai 15,2014 17:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( mine 5 ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p. * Gap comenzi - 150 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 15,2014 10:01 |
Sfârşit: | mai 15,2014 13:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 70%. * Satele de barbari cresc pana la 1.800p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 14,2014 21:45 |
Sfârşit: | mai 15,2014 03:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 10. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 280%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 14,2014 15:01 |
Sfârşit: | mai 14,2014 19:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 14,2014 07:01 |
Sfârşit: | mai 14,2014 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 300%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 14,2014 01:15 |
Sfârşit: | mai 14,2014 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Start mediu. * Cercetare simpla. * Cu Paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 13,2014 20:45 |
Sfârşit: | mai 14,2014 00:45 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.200p. * Gap comenzi - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 13,2014 16:15 |
Sfârşit: | mai 13,2014 20:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare. * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 500%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la maxim. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 13,2014 13:01 |
Sfârşit: | mai 13,2014 15:45 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 50%. * Gap comenzi - 50ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .