Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 07,2014 08:01 |
Sfârşit: | apr. 07,2014 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 07,2014 01:31 |
Sfârşit: | apr. 07,2014 05:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut (207p). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2014 18:01 |
Sfârşit: | apr. 07,2014 01:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 10 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Restul setarilor sunt surpriza * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2014 14:31 |
Sfârşit: | apr. 06,2014 17:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Gap comenzi - 100ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2014 08:01 |
Sfârşit: | apr. 06,2014 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2014 03:01 |
Sfârşit: | apr. 06,2014 07:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barb/bonus cresc pana la maxim. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 05,2014 22:31 |
Sfârşit: | apr. 06,2014 02:31 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus nu cresc. * Gap comenzi - 150 ms * Limita ferma - 220 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.3 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 05,2014 19:01 |
Sfârşit: | apr. 05,2014 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 60%. * Satele de barb/bonus cresc pana 1.000p ( no noble ). * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 05,2014 13:15 |
Sfârşit: | apr. 05,2014 17:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 13:20 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start mediu. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 150%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 05,2014 00:45 |
Sfârşit: | apr. 05,2014 12:45 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barb/bonus cresc pana 7.500p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - variabil * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .