Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1081] >1083< [1085] ... [1365]

#2898 Cat Team

Start: feb. 17,2013 17:00
Sfârşit: feb. 17,2013 19:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p (rapid).
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2897 Speed

Start: feb. 17,2013 12:00
Sfârşit: feb. 17,2013 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 26p ).
* Productie marita cu 20%
* Cercetare pe 3 nivele .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 140%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25-35
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2896 Speed

Start: feb. 16,2013 23:30
Sfârşit: feb. 17,2013 11:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%^
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2895 Speed Maxim

Start: feb. 16,2013 19:00
Sfârşit: feb. 16,2013 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri 3 x 10.000
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2894 Speed

Start: feb. 16,2013 15:30
Sfârşit: feb. 16,2013 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%^
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2893 De Noapte

Start: feb. 16,2013 01:00
Sfârşit: feb. 16,2013 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic .
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 800 unitati / nivel.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 40 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2892 Bash

Start: feb. 15,2013 20:30
Sfârşit: feb. 16,2013 00:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p ( mediu ).
* Atac gap - 100
* Suport gap - 100
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2891 speed

Start: feb. 14,2013 07:00
Sfârşit: feb. 15,2013 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic .
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Spionaj 1:1.
* paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 500%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Garda activa.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 60 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2890 Noble rush

Start: feb. 13,2013 22:30
Sfârşit: feb. 14,2013 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare .
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200% ( nu pot fi cucerite )
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2889 300 X 18

Start: feb. 13,2013 04:00
Sfârşit: feb. 13,2013 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic .
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 450%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 450 unitati / nivel.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 40 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi