Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1091] >1093< [1095] ... [1377]

#2927 Speed

Start: mar. 02,2013 00:15
Sfârşit: mar. 02,2013 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 5.000p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj clasic ( doar trupele din sat ).
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 25/jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2926 Speed

Start: mar. 01,2013 20:30
Sfârşit: mar. 01,2013 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc p
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,7 )
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2925 Speed

Start: mar. 01,2013 16:30
Sfârşit: mar. 01,2013 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 26p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate bonus - 70%.
* Satele bonus cresc pana la 800 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2924 Speed

Start: feb. 26,2013 22:30
Sfârşit: mar. 01,2013 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine 3 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Biserica activ
* Sate bonus - 420%.
* Satele bonus cresc pana la 7.500 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.8 )
* Protectia de inceput - 60 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2923 Speed

Start: feb. 26,2013 18:30
Sfârşit: feb. 26,2013 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine 5 ).
* Productie marita cu 20%
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate bonus - 150%.
* Satele bonus cresc pana la 1.500 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2922 Noble Rush

Start: feb. 26,2013 12:00
Sfârşit: feb. 26,2013 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 8.700p - zid 0 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 700%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 250 unitati/nivel.
* Fake limit - 2%
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Curte pe pachete, pret GN constant
* Protectia de inceput - 45 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2921 Speed

Start: feb. 26,2013 01:30
Sfârşit: feb. 26,2013 11:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( mine 15 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate bonus - 300%.
* Satele bonus cresc pana la 6.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,2 )
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2920 Bash Vs CAT

Start: feb. 25,2013 22:30
Sfârşit: feb. 26,2013 01:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
* Cercetare simpla.
* Spionaj clasic ( doar trupele din sat ).
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 70%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Farm limit - 150 unitati / nivel.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2919 Speed

Start: feb. 25,2013 19:00
Sfârşit: feb. 25,2013 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2918 Speed

Start: feb. 25,2013 08:30
Sfârşit: feb. 25,2013 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine 10 ).
* Cercetare simpla .
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000 p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,8 )
* Protectia de inceput - 1 ora
Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi