Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1093] >1095< [1097] ... [1364]

#2776 speed

Start: dec. 31,2012 02:30
Sfârşit: dec. 31,2012 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1000%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 3.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2775 speed

Start: dec. 30,2012 23:30
Sfârşit: dec. 31,2012 02:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Restart dezactivat
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 50%.
* Atac gap - 0
* Suport gap - 0
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2774 speed

Start: dec. 30,2012 15:00
Sfârşit: dec. 30,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 12.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2773 speed

Start: dec. 30,2012 10:30
Sfârşit: dec. 30,2012 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2772 speed

Start: dec. 30,2012 05:00
Sfârşit: dec. 30,2012 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Spionaj 1:1.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 350%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 5.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 250 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2771 speed

Start: dec. 29,2012 22:30
Sfârşit: dec. 30,2012 04:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 350%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 9.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2770 2 triburi

Start: dec. 29,2012 15:30
Sfârşit: dec. 29,2012 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 15:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 500%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 2.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Nobilii pot calatori maxim 100 campuri
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2769 Rush

Start: dec. 29,2012 11:00
Sfârşit: dec. 29,2012 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2000%.
* Satele de barbari/bonus cresc rapid la 12.000p.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( Factor 0,2 ).
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2768 speed

Start: dec. 29,2012 02:00
Sfârşit: dec. 29,2012 10:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 600%.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu la 4.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2767 Cat Team

Start: dec. 28,2012 21:00
Sfârşit: dec. 29,2012 01:01
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.154p (mediu)
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi