Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1094] >1096< [1098] ... [1371]

#2828 speed

Start: ian. 16,2013 10:00
Sfârşit: ian. 17,2013 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1000%
* Satele parasite cresc lent pana la 12.154p.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.33 ).
* Protectia de inceput - 120 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2827 speed

Start: ian. 16,2013 04:00
Sfârşit: ian. 16,2013 09:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare special.
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Spionaj in functie de nivelul de cercetare al spionilor.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%
* Satele parasite cresc mediu pana la 1.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati / nivel.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2826 speed

Start: ian. 16,2013 02:00
Sfârşit: ian. 16,2013 03:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele parasite nu cresc si nu pot fi cucerite.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 100.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2825 speed

Start: ian. 15,2013 20:45
Sfârşit: ian. 16,2013 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc lent la 1.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 40 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2824 250 X 12

Start: ian. 15,2013 08:00
Sfârşit: ian. 15,2013 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 400%.
* Satele de barbari/bonus cresc lent la 4.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Garda activa pana la 2 sate ( nivel maxim ferma - 15, durata 1 ora ).
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 60 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2823 Bash

Start: ian. 15,2013 01:30
Sfârşit: ian. 15,2013 06:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p ( mediu ).
* Atac gap - 0
* Suport gap - 0
* Limita ferma - 250 unitati/nivel.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2822 2h noble rush

Start: ian. 14,2013 23:00
Sfârşit: ian. 15,2013 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de bonus - 500%
* Satele bonus cresc rapid pana la 12.000p.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100.
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.2 ).
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2821 Cat Team

Start: ian. 14,2013 18:30
Sfârşit: ian. 14,2013 22:23
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.500p (rapid)
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 5), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2820 speed

Start: ian. 13,2013 23:45
Sfârşit: ian. 14,2013 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Spionaj 1:1.
* Paladin activ.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 350%.
* Satele de barbari/bonus cresc rapid la 5.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2819 3 triburi start ridicat !

Start: ian. 13,2013 18:30
Sfârşit: ian. 13,2013 23:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:35 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 175%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 450 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Nobilii pot calatori maxim 20 campuri
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi