Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iun. 10,2012 00:15 |
Sfârşit: | iun. 10,2012 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 0. * Limita ferma - nu * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 50 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 09,2012 12:00 |
Sfârşit: | iun. 09,2012 23:45 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare mic. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 11.500p ( mediu ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 0 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - 20 / 25 * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.3 ) * Protectia de inceput - 50 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 08,2012 23:40 |
Sfârşit: | iun. 09,2012 11:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare mare . * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 15 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 100 * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 08,2012 16:00 |
Sfârşit: | iun. 08,2012 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 3 / jucator ( nu pot fi cucerite ). * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 08,2012 08:30 |
Sfârşit: | iun. 08,2012 15:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( 653 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus ~ 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 08,2012 01:10 |
Sfârşit: | iun. 08,2012 04:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Se poate alege directia de start. * Satele au nivel de dezvoltare ridicat ( ~4100p ). * Sate parasite - 1 / jucator ( nu cresc ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Arcasi dezactivati. * Fara paladin. * Limita ferma - 500 unitati / nivel. * Atac/suport gap - 100ms * Asistent farmare - inactiv. * Fake limit - nu. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 07,2012 12:30 |
Sfârşit: | iun. 08,2012 00:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p ( mediu ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100ms * Limita ferma - 750 unitati / nivel. * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (0,33). * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 06,2012 20:30 |
Sfârşit: | iun. 07,2012 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Cu paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 10 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 9.000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 06,2012 12:30 |
Sfârşit: | iun. 06,2012 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut . * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 1000p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 06,2012 07:00 |
Sfârşit: | iun. 06,2012 12:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atac gap - 0. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare scazut. * Sate parasite - 2 / jucator ( cresc mediu pana la 1500p ). * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Paladin activat. * Limita ferma - 1 unitate / nivel. * Fake limit - nu. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .