Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1146] >1148< [1150] ... [1365]

#2240 Speed

Start: iun. 03,2012 07:00
Sfârşit: iun. 03,2012 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus ~ 6 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p ( mediu ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 40 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2239 Bash vs Cat

Start: iun. 03,2012 02:30
Sfârşit: iun. 03,2012 04:40
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator
* Satele de barbari cresc pana la 6.000 ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 150 unitati/nivel
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p ), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2238 Cat

Start: iun. 02,2012 23:30
Sfârşit: iun. 03,2012 01:44
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 jucator
* Satele de barbari cresc pana la 7.000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p ), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2237 4 triburi no barb noble.

Start: iun. 02,2012 19:00
Sfârşit: iun. 02,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 19:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Satele de barbari/bonus nu pot fi innobilate !
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Nobilii pot calatori maxim 50 campuri
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2236 Speed

Start: iun. 02,2012 14:30
Sfârşit: iun. 02,2012 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus ~ 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 800p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Curte nobila pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2235 Relax

Start: iun. 02,2012 06:00
Sfârşit: iun. 02,2012 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit
* Suport liber.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare mic (mine-10, magazie-5).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus (0,5).
* Protectia de inceput - 45 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2234 2H noble Rush ( runda 2 )

Start: iun. 02,2012 03:00
Sfârşit: iun. 02,2012 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~9.000 p - zid 0 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 10 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 12.000p ( mediu ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2233 Speed

Start: iun. 01,2012 23:30
Sfârşit: iun. 02,2012 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionii nu vad deplasarea.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate bonus - 2 / jucator.
* Satele bonus cresc pana la 8.000p ( mediu ).
* Satele parasite nu pot fi innobilate.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2232 2h Noble Rush

Start: iun. 01,2012 21:00
Sfârşit: iun. 01,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~9.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.2 )
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2231 Bash

Start: iun. 01,2012 17:30
Sfârşit: iun. 01,2012 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Se poate alege directia de start.
* Productie dubla.
* Satele au nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 ).
* Sate parasite - 2 / jucator ( cresc rapid pana la 2000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Arcasi dezactivati.
* Fara paladin.
* Limita ferma - 50 unitati / nivel.
* Atac/suport gap - 100ms
* Asistent farmare - activ.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi