Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 24,2012 23:45 |
Sfârşit: | apr. 25,2012 12:00 |
Descriere: | Atentie, runda incepe la ora 23:55 ! *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Repartizare aleatorie in cele 2 triburi. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 500 p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2012 19:15 |
Sfârşit: | apr. 24,2012 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib = vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Atac gap - 0 * Suport gap - 0 * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - nu * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2012 13:00 |
Sfârşit: | apr. 24,2012 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 300p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2012 07:30 |
Sfârşit: | apr. 24,2012 12:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 500 p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2012 03:15 |
Sfârşit: | apr. 24,2012 06:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Atac/suport gap - 0. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare maxim. * Sate parasite - 1 / jucator. * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Paladin dezactivat. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2012 22:30 |
Sfârşit: | apr. 24,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 10 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 500p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2012 20:00 |
Sfârşit: | apr. 23,2012 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~4100p ) . * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Productie mine - normal * Sate de barbari / bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari nu cresc. * Atac/suport gap - 0 * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 100 * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2012 08:30 |
Sfârşit: | apr. 23,2012 19:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut . * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 4500p ( mediu ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 22,2012 22:30 |
Sfârşit: | apr. 23,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 22:40 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut( ~26p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri normal. * Nobilii pot calatori 100 campuri * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 22,2012 00:05 |
Sfârşit: | apr. 22,2012 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 15. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 cp/ferma/magazie 5 ). * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - nu. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,33 ). * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .