Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1153] >1155< [1157] ... [1365]

#2171 Speed

Start: mai 04,2012 02:00
Sfârşit: mai 05,2012 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 4600 p / zid 0 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 8 / jucator.
* Sate bonus - 8 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 325
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2170 CAT

Start: mai 03,2012 22:00
Sfârşit: mai 04,2012 00:56
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( CP, ferma, magazie 5 ; mine 10 ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 4 jucator
* Satele bonus cresc pana la 2.000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Productie marita cu 20%
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p ), opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2169 Speed

Start: mai 03,2012 18:30
Sfârşit: mai 03,2012 21:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.138 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori
* Satele bonus cresc pana la 3.000p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 30 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 ).
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2168 Speed

Start: mai 03,2012 13:45
Sfârşit: mai 03,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionii nu vad deplasarea.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Sate bonus - 2 / jucator
* Satele bonus cresc pana la 1.500p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Curte nobila pe pachete ( pret GN constant ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2167 Speed

Start: mai 02,2012 06:00
Sfârşit: mai 03,2012 13:17
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele bonus cresc pana la 2.000p ( mediu ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 45 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Tribul care cumuleaza primul 100 de sate ( minim 800.000p ) castiga si inchide runda. Conditia suplimentara nu poate fi indeplinita in timpul modului de dormit.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 275
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit:
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2166 Speed

Start: mai 02,2012 00:30
Sfârşit: mai 02,2012 04:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.138 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionii nu vad deplasarea.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele bonus cresc pana la 3.000p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* Protectia de inceput - 15min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2165 Speed

Start: mai 01,2012 18:00
Sfârşit: mai 02,2012 00:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - nu.
* Sate bonus - 10 / jucator
* Satele bonus cresc pana la 9000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 10min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2164 TWM ( Finala )

Start: mai 01,2012 13:30
Sfârşit: mai 01,2012 17:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 3 cp ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 400p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2163 CAT TEAM

Start: mai 01,2012 09:30
Sfârşit: mai 01,2012 13:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5500p (lent)
* Atac gap - 0.
* Suport gap - 0.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2162 3 triburi

Start: mai 01,2012 00:45
Sfârşit: mai 01,2012 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 01:00 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000 p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,33).
* Nobilii pot calatori 30 campuri
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi