Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mar. 08,2012 20:00 |
Sfârşit: | mar. 09,2012 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~4000p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 6 / jucator. * Sate bonus - 1 / 2 jucatori * Satele de barbari / bonus cresc pana la 8.000p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri 3 X 10.000. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 08,2012 09:30 |
Sfârşit: | mar. 08,2012 19:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic ( 127 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 1.500p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 20 campuri * Cost taleri redus ( factor 0,75 ). * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 07,2012 23:30 |
Sfârşit: | mar. 08,2012 09:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 4.400 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Fara paladin. * Fara arcasi. * Sate de barbari/bonus - 7 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 8.000p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 07,2012 18:00 |
Sfârşit: | mar. 07,2012 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport doar in trib. * Atac/suport gap - 0. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Paladin dezactivat. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda Pe fiecare nivel de ferma doar 250 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 07,2012 13:30 |
Sfârşit: | mar. 07,2012 17:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 10.000p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri redus ( factor 0,75 ). * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 07,2012 09:00 |
Sfârşit: | mar. 07,2012 13:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi dizolvat. * Suport restrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Fara paladin * Fara arcasi. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 6.000p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel * Fake limit - 2% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primieste 100pp. |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 06,2012 23:00 |
Sfârşit: | mar. 07,2012 08:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1 * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 / 4 jucatori * Satele de barbari / bonus cresc pana la 1.000p ( mediu ) * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 30 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 06,2012 19:30 |
Sfârşit: | mar. 06,2012 22:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 6.000p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 06,2012 14:00 |
Sfârşit: | mar. 06,2012 17:09 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 12.000p (lent). * Atac/suport gap - 100 ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.35 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 06,2012 08:30 |
Sfârşit: | mar. 06,2012 13:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza dublata). * Cercetare simpla. * Paladin activat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / 10 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 500p (rapid). * Atact gap - 0. * Suport gap - 0. * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (factor 0,33). * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda inactiva. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .