Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1169] >1171< [1173] ... [1365]

#2012 Cat team

Start: mar. 03,2012 03:45
Sfârşit: mar. 03,2012 05:57
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2011 Cat Vs Bash

Start: mar. 03,2012 01:00
Sfârşit: mar. 03,2012 03:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin si camera de arme ( arme neimbunatatite ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 120 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim ( 12.154 pct ) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2010 Speed

Start: mar. 02,2012 22:30
Sfârşit: mar. 03,2012 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite * Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 4 / jucator.
* Sate bonus - nu.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - nu.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2009 Aniversar I

Start: mar. 02,2012 19:00
Sfârşit: mar. 02,2012 22:00
Descriere:

Image and video hosting by TinyPic


* SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit .
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000 p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Tutorial inceput - dezactivat
* Trofee - inactiv
* Gardieni - inactiv
* Declaratii razboi - active
* Biserica - inactiv

* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 200
Condiții de victorie:
Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2008 Speed

Start: mar. 02,2012 12:30
Sfârşit: mar. 02,2012 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( ~116 p )
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.200p (mediu)
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Productie marita cu 20%
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2007 speed

Start: feb. 27,2012 14:30
Sfârşit: mar. 02,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 15 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 6.500p (lent).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 120 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2006 speed

Start: feb. 27,2012 01:30
Sfârşit: feb. 27,2012 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 8 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (3 X 6.000).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 45 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2005 2 triburi

Start: feb. 26,2012 21:30
Sfârşit: feb. 27,2012 00:40
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 21:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar trupele.
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc lent pana la 7.000p
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 600 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Nobilii pot calatori maxim 100 campuri
* Protectia de inceput - 20 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2004 Speed

Start: feb. 26,2012 17:30
Sfârşit: feb. 26,2012 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1
* Paladin activat ( fara arme )
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (mediu).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100.
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2003 SpeedWars - runda finala !

Start: feb. 25,2012 20:15
Sfârşit: feb. 26,2012 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 9.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 30 / jucator.
* Sate bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 1.300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* GN poate calatori maxim 50 campuri
* Modificare adeziune GN - 50
* Protectia de inceput - 1 ora.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 20 puncte SpeedWars.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi